Thursday, August 6, 2015

Dah tak lama lagi dah..

Assalamualaikum semua...

Selamat hari raya Aidilfitri untuk semua...masih lagi di bulan Syawal kita ni, jadi dikesempatan ini saya ingin memohon maaf atas keterlanjuran kata sepanjang berada di dunia ini...

Kurang lebih 2 bulan lagi saya bakal bergelar ibu dan akan melahirkan anak..dah tak lama lagi dah..

Pesan saya pada suami:

"B, tak lama lagi anak kita bakal lahir...kalau apa apa jadi dekat ayang lepas bersalin nanti, jaga lah anak kita baik baik..terapkan ilmu agama dalam dirinya supaya sentiasa berada di jalan yang benar. Kalau b tak mampu nak teruskan tanggungjawab tu, hantarlah anak kita kepada Mak & Ayah kat kelantan, biarlah diorang yang didik anak kita sehingga menjadi manusia yang berguna"




P/s: Perasaan bercampur baur bila tarikh dah makin dekat...semoga semuanya dipermudahkan olehNYA...




3 comments:

Tukang Karut said...

semoga selamat semuanya...

Norain Omar said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)

Norain Omar said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template