Friday, July 17, 2009

..::wedding Linda-Khairul::..

wahha..igt kn entry ni dh hilang dek dc smlm...sorry nas..xtau plak tersave..hehe..ok, enjoy!!

wedding kawan lagi..ok kali ni me nk update pasal wedding my fren yg telah berlangsung pd 12 July 2009,ahad yg lepas la, Linda-Khairul...

bertolak dari KL menuju ke lebuhraya PLUS lebih kurang pukul 3.30pm..singgah sebentar di sg. buloh ambil barang Zura yg tertinggal..hadiah baby katanya..

dlm perjalanan tu kami borak2 la untuk menghilangkan rasa mengantuk..ye la,kesian lak kt zura nnt klau me tdo dlm perjalanan tu..sepatutnya kami berempat, tp eli x dpt ikut sbb ade kursus di melaka n si din plak ade hal kt semenyih, so me n zura je la yg pegi..

dalam perjalanan tu, hujan sgt la lebat sblm sampai di tol tapah..sampai di tol tapah lebih kurang pukul 5.00pm..kami bercadang ke rumah Aida dulu sbb kebetulan die bersalin pd 29/6..so, skali harung la..kami singgah di Tesco Kampar utk beli buah utk si Aida ni..tesco yg kt KL pn x penah pg..hehe..

TESCO Kampar..;)

then call aida sbb xtau umah die kt mn..rupa2nya dekat sgt dgn tesco tu..dlm 10 minit perjalanan la..akhirnya sampai jg di Malim Nawar, ms tu lebih kurang kul 6.00pm...sampai2 je, mak aida dh tercegat kt gate umah die..buka kn gate utk kami..tu first time me sampai umah aida, ms die kawin dulu x dpt dtg sbb ade hal kot..me pn x igt kenapa..hehe..;)

Anak si aida ni tersangat la comey..muka nya bulat..rambut lebat sgt..belom cukur jambul lg..tp me x snap plak gambar anak die..sbb ms ktorg sampai,si Aina ni tgh tidur..ms kami nk blk pn dak kecik ni tgh tdo..huhu..xde rezki nk bergambar ngan baby gurl yg kiut itu..;)

Pada mulanya, me n zura bercadang nk ke rumah Linda malam tu jg..tp memandangkan hr hujan dan jalan pn kami x tau..mak aida melarang kami pegi mlm tu..lagipun katanya jln nk ke bota tu x ramai org lalu sgt mlm2, so takut jadi ape kt ktorg plak...kami pun bermalam aje di rumah aida..kebetulan ms tu hanya ade aida,baby, mak die n adik die je kt umah..

Malam tu, kami pun borak2 la ngan aida n makdie..sambil2 tgk jangan lupa lirik..hihi..mak aida pn tgk rupanya jgn lupa lirik tu..mmg hebat la peserta mlm tu..bw blk 100k tu..klau me dpt.. mcm2 bleh buat...;)

keesokan harinya kami ke rumah Linda yg terletak di Bota Kiri..melilau jg cr..dlm map ade tulis riamoda..kami xtau tu ape..rupa2 nya kedai bj2 bundle..huhu..tp x jpe pn sbb kami dh tersalah masuk simpang..kami masuk simpang ke bt gajah..tp still bleh lalu ikut situ..akhirnya, slps sejam setengah sampai jg umah Linda..sampai2 umh die dh dkt kul 11 am..Linda x sda make up lg ms tu..

Me n Zura..bleh lak minah ni pandang camera time tgh drive..isk2..=)

kami pn tggu la sambil2 ambik gmbr die..then me n zura pegi makan dulu..Linda ke masjid utk akad nikah..selesai mkn kami ke masjid..yg lawaknye..rsnye x penah di buat org kot ape yg kami buat ni...masuk masjid me n zura pn dudukla tepi Linda..lps je saksi2 ckp sah..kami terus cabut dr situ...hehehe..

Me, Linda n Zura..bj terbang2 kena kipas..nmpk gemuk lak..ahaks..

x sempat nk tgk depa sarung cincin..huhu...apatah lg nk tgk husband si Linda ni...huhu..xpe2..sib baik ade gmbr dorg kt fs..hehe..sori ek khairul..huhu..

Linda with her hantaran..hantaran die buat sndr..kagum2..;)

Kuar je masjid kami terus cr susur keluar ke hgway...mula2 nk lalu ikut kelli castle..tetiba terlepas plak..kami keluar susur ke KL kt ipoh timur...jauh sgt dh menyimpang..tp xpe..waktu tu dlm kul 12.30 tgh hr...zura nk attend wedding kwn die lak kt shah alam..ape lg..pecut sampai ke 140km/j...me rs cm melayang je...

On the way blk KL..

yang lawaknye..sampai je kws yg ade fly over..zura mesti perlahankan kete..die kata, kt fly over slalunya dorg letak camera..tu yg die slow kt situ...haha..takut gak minah ni kena saman.. keselamatan xde lak nk ambik kira..hehehe...2 jam 30 min je dh sampai KL..me pn ikut skali die gi wedding kwn die..hehe..x kenal pn,tp ms kt wedding tu ade gak la sorg 2 yg me knl...1 UM.. kecik nye dunia.hihi..

lepas ni byk lg jemputan kawin...sampai januari 2010 dh ade yg jemput...me??..tggu org masuk meminang la dulu...muahahaha..daaa..=)

2 comments:

nasriq said...

tunggu jea la ek

Eda said...

ade ke org nak?..huhu

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template