Monday, April 12, 2010

~Warkah buat hati~

Hati,
Janganlah kau bersedih dengan ketiadaan aku,
Aku juga merasa sunyi bila tiada lagi celoteh2 yg keluar dr aku..
Walaupun kau x pernah beritahu aku ape yg terbuku di hati,
Andai aku tahu apa yang patut aku lakukan
untuk menceriakan hati..

Namun, jgn lah risau akan aku,
Aku akan kembali bila tiba waktunya,
Aku takkan biar kau merasa kehilangan aku,
Akan aku hiasi hati dengan gelak ketawa yg keluar dr aku,
Akan aku ubat kelukaan yang pernah terguris di hatimu,

Berdoalah sayang,
Agar satu hari nnt
aku dan kau akan kembali seperti dulu,
Menjalani hari2 mendatang dengan penuh tabah
Bersama2 organ2 lain
Yang x pernah putus menyokong kita,
Agar kehidupan kita diberkati olehNYA..
Sesungguhnya, DIA Yang Maha Mengetahui
disebalik semua kejadian yang berlaku...

Ikhlas,
Mulut..

0 comments:

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template