Sunday, June 20, 2010

~Selamat hari bapa~

First of all, me nk ucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada my beloved father:
En. Ab. Latiff Ismail..oh..kenapa kamu begitu jauh di pantai timur..
w/pun jauh, tapi sentiasa 'dekat di hati'..mcm tagline tv9 lak..hehe..
(ayat ini sering me guna utk org2 yg me sayang..;-)
)..cari2 gambar ayah xde lak lam pc adik ni..hhuhu..tgh hari td dh kol ayah tuk wish, n kali ni tulih kt blog lak..hehe
Kalau saya di kampung, mesti kita sekeluarga akan keluar makan2 kan..
xpe..nanti de kesempatan kita selebret ye..hehe..
sebenarnya rindu sangat sama family..=(..rasa mcm mau amik cuti panjang saja..huhu

oh..tidak lupa utk sesiapa saja yg berada di luar sana yg bergelar bapa...me ucapkan SELAMAT HARI BAPA kepada anda semua..

tapi jgn lupa kawan2 semua..w/pn ada hari bapa or hari ibu utk kita igt jasa2 dorg ni, jgn la pulak kita hanya tggu hr tersebut untuk igt kt parents kita..hari2 pon mesti kena igt kt dorg..mesti la dalam doa sehari2 jugak kita doakan kesejahteraan mereka kannnnnn..=)..

tetiba rasa cm dh lama x tulis cmni kt blog ..asyik tulis benda2 yg meruntun jiwa jer kan..huhu..
bese la tu bila hati dh merungut (pinjam ayt kamu sloeko..;-))..mula la nk tulih benda2 gitu..

untuk kamu..saya tahu kamu kecik hati dengan kata2 saya..terpulang mahu terima ataupun tidak..kalau boleh perbetulkan ape yg silap..baik kita perbetulkan..

oh..kembali kepada tajuk entry ni..huhu..selamat2 semuanya yeaaa...yg bakal bergelar bapa juga, smoga jadi bapa yg bertanggungjawab kepada keluarga dan isteri anda..;-)

babaiiiiiii....=)

2 comments:

SheY PuLL said...

selamt hari bape..:)

Eda said...

huhu...utk sape tu SheY Pull?

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template