Thursday, November 3, 2011

~Saya memang suka bantah~

Assalamualaikum..

Wahhaa...bantah sana!..bantah sini...haha..sampai muka bos menyampah tengok muka saya..huhu..ok, kejadian berlaku adalah semalam waktu presentation ngan bos..actually ada presentation ngan client, tapi sampai 2 jam kami tunggu client tak kunjung tiba..dan si bos pulak boleh hanya mendiamkan diri tanpa bagitau kami yang presentation adalah cancel...agak2 korang hangin tak?..haaaa..ni nak marah ni..sabo3..huhu

Setelah view 3-4 kali slide sampai saya sendiri pun naik bosan, terkeluar jugak soklan keramat nih..

"Sebenarnya, presentation ni jadi ke tak ni?..Orang --- tu dtg ke tak?"

Agaknya terkejut dengan soalan saya, terus bos palingkan muka & cakap cancel dengan nada yang perlahan..erkk..agak2 korang la kan, apa reaksi korang bila dengar perkataan CANCEL tu sedangkan anda dah tunggu lebih 2 jam..huh..

Dan, lepas tu ada beberapa perkara yang saya bantah cakap dia..huhu...mungkin sbb perasaan saya tu sampai terlahir di raut muka saya..sampaikan bos pun dah cuak nak bagi arahan...haha...

haaa...tu la..main2 kan staf lagi...kita punya la stayback nak siapkan apa yang tak siap, skali dia langsung tak nak ckp yg sebenarnya presentation adalah cancel..sapa tak hangi kan..



p/s: banyak pulak mengomel pasal company dalam blog ni ek...next time no more talking2 pasal kerja/ company...ermmm...lambatnya bulan 12 ni...nak pegi universal studio singapore with family members....;)

6 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Eda

biasa la... dia bosss kan...
tapi mukin dia nak uji kut...


seronoknya nak pergi universal studio

Wassalam

Eda Latiff said...

Waalaikumussalam atuk,

Yes, he's the boss..huhu

jom la akhir tahun ni..jumpa di sana..;)

NasQ said...

siapkan duit 190 sekepala untuk masuk sana... hoho...

Eda Latiff said...

tk: hotel dah booking dah..tix je blum..apa lak 190, 145 je la sekepala..jom2..;)

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

yna pun hangin klu macam nih!!! emosi pulak, ahaha

Ernie said...

ada lak camtu. kalu cancel bgtau la awal..

sabar ye idah

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template