Monday, October 31, 2011

~Kenapa ek, manusia selalu mcm ni~

Assalamualaikum..

Ermm..orang slalu nampak apa yg di depan mata..tapi bila tak nampak tak pernah pun nak ambik tahu..bila dah nampak, mula la nak baik2..gurau2..

Ahh..semua orang pun sama je..just see what they can see...never look deep into it...

9 comments:

atuk said...

Assalamualaikum Eda

kalau boleh
kita jangan jadi macam mereka...
Insyaallah

Wassalam

Eda Latiff said...

waalaikumussalam atuk,

insyaAllah...:-)

khaifaiz said...

aku selalu tgk kereta... cat, bodypart smart kire tergoda la

Tukang Karut said...

sebab manusia bukan begitu la jadi macam ni... eh? faham?

Eda Latiff said...

khai: tgk2 kereta, harap2 jadi hakmilik ke?..hehe



tk: apa u komen nih?...x paham langsung...huhu

Ct Aja said...

adat manusia...sentiasa mencari kelebihan manusia lain utk didekati..

Deq's Qienz said...

salam singgah..nice to met u:))

nur cahaya said...

sabojelah :)

nur cahaya said...

sabojelah :)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template