Monday, February 20, 2012

Kerja = tertekan = rasa macam??

Assalamualaikum..


Kembali bertemu..blog ini akan sentiasa di sini..walaupun jarang di update..sememangnya saya memerlukan blog ini untuk luah apa yang terpendam..

Ikhlaskah saya selama ini?...perkataan itu yang sering berlegar dalam kotak fikiran selama berada di Terengganu tak sampai 24 jam..iye, gamble pulang ke sana sebab sangat2 memerlukan udara yang segar untuk seketika..serta memerlukan kata-kata nasihat daripada ibu tersayang..

Kerja saya...saya tak pasti kebelakangan ini saya ikhlas atau pun tidak dalam melakukannya..semakin hari semakin hilang kesabaran..semakin hari semakin rasa tertekan dengan work load..semakin hari semakin saya tak faham apa sebenarnya yang mereka nak..semakin hari saya rasa semakin tidak boleh terima lagi arahan-arahan daripada bos..semakin hari saya juga sudah hilang respek pada mereka..hanya disebabkan perkataan-perkataan yang saya kira tidak patut dikeluarkan oleh seorang yang beragama Islam dan seorang yang terpelajar..hurmm..


semakin hari semakin rasa nak tinggal dengan parents je..bestnye kalau tempat kerja dekat dengan dengan umah parents...semoga ada rezeki di sana..aminn..

2 comments:

norh said...

saya pun sama gak Eda..pening la dgn keja sekarang ni..nak berubah angin pun ada gak..

zati embong said...

amin..sabar eh da.mungkin ada hkmah sebalik 2.

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template