Thursday, February 9, 2012

Relevan lagi ke blog ni?


Rindunya nak aktif blogging macam dulu2...tapi lately rasa mcam takde mood nak update blog...rasanya dah hampir setahun kut cmni...mungkinkah akan ku tutup blog ini?...hurmm..

Mula2 terlibat dengan dunia blog hanyalah suka2..sebab membe ada blog, jadi teringin nak ada jugak...macam friendster dulu2 la...membe2 ada, kita pun nak ada jugak..fb pun sama jugak, orang lain ada kita pun nak ada jugak...hehe..Semua benda pun akan dicoretkan di sini...kisah suka, kisah duka, kisah manis, kisah pahit..semuanya ada..

Kenapa saya dah jarang update?...bz?..malas?...hurmm..atau sengaja?..semua pilihan jawapan adalah betul..

Bz..memang sangat bz..nak pulak ada projek baru skang ni kat ofis...hurmm...mmg betul2 multitasking keje sini...

Malas...yup, bila badan penat..cerita yang dah lama karang dalam otak pun jadi berkarat nak kuar balik..last2 biar sampai hilang dari minda nih..tu sbb takde cerita tu..

Sengaja...sebab bila saya blogwalking saya akan terjah blog2 yang saya selalu singgah..sehinggakan kadang kala buat saya rasa sedih, dan seolah2 menyalahkan takdir diri sendiri..yup, semua orang punya cerita tentang kehidupan masing2, semua orang punya masalah tersendiri dan semua orang pun punya cara tersendiri dalam menjalani kehidupan harian..namun, bila kenyataan yang harus dilalui terlalu payah untuk ditelan, sukar untuk kita menjalani kehidupan seperti sediakala..

People said,

"Life must go on, same goes to you. If today is not your day, in future there will be your day. Pray to Allah..only Him can give us the right path which way we should follow. Forgive anyone who gave you pain and make your tears fall down".


P/s: tak pasti samada relevan lagi atau pun tidak blog ini..

3 comments:

NasQ said...

mungkin tak perlu tutup kot... kerana ada je yang nak baca blog ni walaupun tak de komen...

zati embong said...

xpe da..biarkan je blog ni.ada masa mmg cmni,tp nnti smpai masa mmg kita perlukan blog utk menulis..

bunga_rose said...

jgn la tutup... nnt ada mood up la cerita ok..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template