Monday, March 19, 2012

~Punya dia sebagai sahabat sejati adalah perkara terbaik yang saya miliki~

Assalamualaikum..

Sahabat sejati sukar dicari bukan..namun, betapa manisnya sekiranya sahabat sejati mampu membuatkan kita sentiasa mahu ke hadapan..dan tidak sekali kali membiarkan kita terumbang ambing tanpa bimbingan..

Punya sahabat sejati sepertinya membuatkan hati saya sentiasa terisi..kata-kata nasihatnya mampu membuatkan saya tersedar...kata-kata semangat darinya membuatkan saya sentiasa bersemangat.. bercerita tentang kerohanian, mengisi kekosongan yang selama ini ditinggalkan..namun, kadang2 membuatkan hati rasa gementar dengan hukuman dikemudian hari..

"Why think of punishment. Hope for mercy that Allah forgive everything and admit directly in Jannah...Allah can do anything HE likes.. We just have to ask from Him..Always be positive"

Punya dia sebagai sahabat sejati adalah sesuatu yang terbaik pernah saya miliki..terima kasih sahabat..moga bertemu di jannah...aminn

2 comments:

zati embong said...

jat kdg2 rndukan kenangan dgn bestfriend2 ms kat uni tau da.tp skrg,sumanya da pecah belah. pdahal ms study dlu,msg2 excited xsbr nk tnggu camne life msg2 bl dh kerja.

Eda Latiff said...

betul tu jat..zaman belajar la paling banyak memori terindah..=)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template