Monday, May 30, 2011

~Adehh...mampukah impian menjadi kenyataan?

Assalamualaikum...


Entry ringkas...hujung tahun ni ingat nak pergi bercuti...nunnnn jauhhhh di negara China...nak pegi Xi'An, nak tengok Terracotta Army, nak panjat bukit yang dapat sentuh awan tu...perghhh...menariknya...


Rasa2 dapat tak saya pergi hujung tahun ni?...doa2 kan yea...untung2 dapat tiket free ke sana dengan penginapan 5cstar hotel...hehe..(angan2 mesti tinggi kan..hehe)


p/s: happy belated birthday to Tukang Karut (29 May)..

4 comments:

Nasriq said...

capai awan? ye ke? bunyi cam best jea...



tq tq... huhu... tua dah...

norh said...

best ye dpt ke luar negara..

Eda said...

nasriq: betul la boleh capai awan..penah tgk cite kungfu yang atas bukit yg dikelilingi awan x?..haa...tu la tempat dia..mmg menarik sgt....;)



norh: macam la dia tak penah gi obersi ek..huhu..jejoms..;)

Fida Ghazi said...

InsyaAllah ade rejekinya tuh..

dah dapat capai awan..nanti bawak balik sikit ye.. buat souvenier!

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template