Thursday, May 5, 2011

~Rindunya blog ini~

Assalamualaikum semua..=)


Lama tak menulis kat sini..walaupun saya dah agak jarang update blog ni..aktiviti menulis tetap dilakukan..bukan lah bermaksud saya ada blog baru..tapi kembali kepada hobi asal, menulis dalam buku diari..=)

Jangan risau, walau pun saya dah jarang update blog ni, saya sentiasa jenguk blog2 anda yang selalu jenguk sini..thanks a lots ya!..mungkin lebih selesa jadi silent reader tanpa beri komen kat entry korang..kalau rasa nak komen baru saya komen..

Kalau korang nak terjah balik blog2 yang selalu saya jenguk, sila la klik dekat blog list saya kat sebelah tepi kanan tu ye..hehe..senang je kan..=)..


12 comments:

Nasz said...

Selamat menjadi silent reader..hehe..

PEREBUTAN ... PART 4

zati embong said...

bgusnya da ada diari.dulu pernah gak nk buat diari,tp xmampu.so bkn sng nk buat diari ni O.o

NasQ said...

Sibuknya ngalahkan PM... hoho...

Eda Latiff said...

NasZ: selamat semuanya..hehe



jat: mmg dari zaman skolah lagi dah start tulis diari..tp on off je..tu pn bukanlah tiap2 hari tulis..skadar luahan perasaan je..;)



nasriq: mana boleh kalahkan PM..dia lagi bz..huhu

khaifaiz said...

Rindu juga nak baca tulisan cik eda.. tp nk buat mcm mana.. kesibukan yang nyata itu lebih penting

Eda Latiff said...

khai: thanks support blog ni...mmg bz itu nyata lebih penting buat ms skarang..=)

Intan7 said...

hOhO.. nanti rindula intan kt eda..:)

Eda Latiff said...

intan: jgn risau, akan update jugak blog ni, tapi tak sekerap dulu..=)

KUREKURE COMEL said...

eda ni...aktif lah spt dulu..seronok tau....awat suka senyap...nak ngajuk dgn eda la...



mina dulu suka tulis dlm diari jgk..sejak kejadian maksedara baca curi2 mina jd stress....lps tu dah tak tulis....



smile kat eda....hihihi

Aleen Aiden said...

nak wish mcm org kat atas tu la.slamat menjadi silent reader.hu3

Eda Latiff said...

mina: ala..jangan la ngajuk ngan eda..payah nak pujuk2 org ni..hati sendiri pun tak terpujuk lagi..huhu




aleen: haha..selamat ek utk aleen jugak..

Mr iz said...

apa pun yang eda lakukan moga selamat sejahtera ye...he he he.... steady selalu.. k...he he he

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template