Tuesday, June 14, 2011

~Kasihnya ibu-ayah~

Kasihnya ibu
Membawa ke syurga
Kasihnya saudara
Masa berada

Berkorban raga
Rela binasa
Berkorban nyawa
Tanda kasihnya

Kasihnya ayah
Sanggupkah berpisah
Dan kasih anaknya
Berkorban nyawa

Biar pun jiwa
Akan tersiksa
Ikhlas dan rela
Asal kau bahagia


Sedang seorang anak yang jauh diperantauan menyelesaikan tugasan yang perlu..terkenang si anak pada kedua orang tuanya..orang tuanya yang jauh di kampung halaman..bonda tercinta, ayahanda tersayang..begitu anakmu ini merindui kalian..terasa mau cuti selama-lamanya dan terus berada di sisi kalian..


huhu..pagi-pagi ni entah kenapa emo pulak bila teringat kat mak ngan ayah..banyaknya dosa-dosa yang dah anakmu lakukan..masihkah terbuka pintu taubat untukku..

p/s: rindunya kat mak ngan ayah...='(

3 comments:

Yutaka Mushimura said...

baliklah ke kampung halaman..ibu dan ayah amat merindui kamu....:)

woohaaaa...

tips terbaru

Pemutihan Dokumentasi Di Atas Meja

Rumah Tangga Bekecai Nak Salahkan Sapa??

Si Anu Yang Baru

Ketahuilah Apa Punca Anak Derhaka

Petua Untuk Mengandung - Petua Untuk Masa Kini Dan Masa Depan

Penyakit Jantung Bolehkah Dicegah???

Tips 10 Petanda Dia Jodoh Kita

LiErOSe~QiEmi said...

sedeh lagu tu kan.. tak leh nak hayati lebey2.. kang nanges sama cam eda lak hihihi

Mr iz said...

sam juga ni... hu hu hu ,,,, kirim kirim lah khabar selalu ye cik eda... hu hu hu

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template