Friday, June 17, 2011

~Sakit kepala sampai menangis~

Assalamualaikum semua...

Hari ni saya mc..sakit kepala yang amat sangat disertai dengan demam dan sampai menangis2 sebab tak tahan..memang rasa sangat tidak bermaya dan rasa mau pitam..masuk ofis tak sampai setengah jam, pastu bos suh pegi klinik..maknanya mc terus la tu kan..

Sampai klinik, doktor terpaksa bercakap dengan saya dengan nada seperti nak pujuk budak2 pulak..huhu..mana taknya, ni la pertama kali saya rasa sakit kepala yang teramat macam ni..doktor tanya itu tanya ini..sempat lagi dia membebel sebab saya makan buah limau semalam..huhu..doktor cakap macam tu pun dah mula berair dah mata ni..

Skang ni dah ok skit..lepas makan ubat memang lencun abis baju disebabkan peluh...ok la tu kan...ni pun tekak rasa pahit je nak menelan..2-3 hari ni selera makan memang ke laut la...hari ni pun tak sentuh nasi pun..sebab tak de selera nak makan..huhu

Cuaca skang pun tak menentu kan..jadi jagalah kesihatan anda semua yea..=)

11 comments:

Nasriq said...

ermmm... u ni... jaga la diri tu... ni g tdo... rehat2kan badan...

Eda said...

entah la...banyak benda sangat nak pk lately..stress pun yea jugak..

norh said...

ambik la vitamin..sebolehnya kekal mood positif.. get well soon dear..

Eda said...

TQ norh...=)

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

moga cepat sembuh

ikut kata norh

Wassalam

Mr iz said...

air kasi up sikit cik eda... banyak kan minum air... jangan la pulak air paip...he he he...air suam.... ni pun ijat bru je settle deman panas... jaga dan sayangi diri ye...

JARI YANG TERBARAI said...

minum air banyak2... ade migrain ke??? kalo gua sakit kepala pasal ade problem sikit ngan saraf gua

zati embong said...

da,da sihat ke ni?huhu.jaga diri tau.jgn lupa makan ubat2 doc.

Nurzawani Normal said...

saye kalo nanges lame ckit mesti sakit kepale..sampai tarik2 rambut.migrain ke?

Nurzawani Normal said...

kalo menangis sampai sakit kepale 2 migrain ke? sampai tarik2 rambut ni..aduhh.help me

Nurzawani Normal said...

saye kalo nanges lame ckit mesti sakit kepale..sampai tarik2 rambut.migrain ke?

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template