Friday, July 15, 2011

~Balik kampung yuk~

Assalamualaikum..

Hari Jumaat nan indah..penghulu bagi segala hari..

Petang ni @ malam ni nak balik Terengganu..esok ada exam..harap2 boleh jawab la sebabnya persediaan tak brape nak rapi sangat..betul ke ek, kawan saya ada cakap, kalau kita belum pernah mengundi, peluang untuk dapat keje gomen tu rendah sikit..boleh caya ke ni..orang2 keje gomen, sila komen hal ini..

Saya ni dah la baru register je tahun 2008 tu..maknanya belum pernah lagi la kan mengundi..huhu..apa2 pun, selamat berjaya untuk mereka2 yang akan menduduki exam juga esok hari, juga untuk adik saya..tapi dia exam kat putrajaya..nape saya tercampak kat Pantai Timur lak ni..haha..takpe..ada alasan kukuh untuk balik kampung kan..=)


p/s: hari ni bermalas-malasan saja di ofis..bos tak masuk..jadi, ofis ni saya yang punya..hehe

3 comments:

zati embong said...

da ptd ke da?good luck k dear!

Eda said...

aah...TQ..=)

Nasriq said...

PTD???

Errr... semekom bos... ada apa2 yang boleh dibantu?

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template