Friday, October 29, 2010

~Ngeri, menakutkan, dan merisaukan~

Yeah...ngeri....menakutkan....merisaukan...dan juga merunsingkan...

Sekarang ni nak isi minyak kat petrol pam pun kena berhati..
Tak kira la perempuan ke lelaki ke..
Yea...sila baca kisah tentang penculik yang menyelinap masuk ke dalam kereta ketika sedang mengisi minyak....waaaa....berani betul!!..klik di sini..

Setiap kali nak isi minyak di petrol pam, me akan pastikan kereta dikunci..
Biar la orang nak kata apa pon..lantak la kaunter pembayaran tu dekat ngan kete pn..
pintu kete tetap akan dikunci..
Yea la..sebelum kena baik la kita beringat..
Mau nya tengah nak byr tetiba ada lak orang masuk dalam ke, curik kete tu ke..
Tak ke nanye namanya tuh..

P/S: berhati-hati la di mana saja anda berada...=)

peace no war...hehe

2 comments:

bard bahtiar said...

btul2..lg2 kalau duk kt bndar2 besar...org snggup wt pe je utk wang..

Eda said...

yazza...=)

tq follow me..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template