Monday, October 18, 2010

~Tetiba rasa tak nak makan ni lagi dah~

Bulan pose dah lama berlalu..
Pasar ramadhan pun tahun depan la pulak kte jupe..
Bila de pasa ramadhan, makanan yang biasa kita tengok adalah MURTABAK kan..
Tapi......

Me ada terbaca pasal entry telur yang digunakan tuk buat murtabak ni..klik disini
Tetiba terasa dah tak nak makan MURTABAK kt kedai2 yang tak de
banner ke ape ke yang menyatakan dorang dah cuci telur tu....


sepanjang duk seremban nih, takde pulak nampak gerai2 tu tulis / letak
banner yang menyatakan dorang dah cuci dulu telur2 yang digunakan..

=(....tak lalu dah nak makan murtabak pasni...walaupun itu salah satu feveret..
me rela....huhu

2 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

erk.. suke gak murtabak... tapi tak penah lak tgk tang telur tu.. ermnnn...

Eda said...

tu la pasal...lepas ni kena berhati2 dalam memilih makanan..especially yang guna telur nih..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template