Tuesday, October 25, 2011

~Hihi...dapat msg dari bos senyum meleret...haha~

Assalamualaikum..

Woohaa....pagi ni bersiap2 awal untuk ke ofis..sampai2 je cek email semua2...good, takde email dari bos..hhehe..tiba2 dapat sms daripada 2nd bos...dia MC...pastu otak saya terus memikirkan sesuatu dan tetiba senyuman meleret hati berbunga riang....hahaha..;P...masyukk ni kalau gini...hehe..

Dah2...korang jangan nak pk bukan2 pulak yea...bukan dapat bonus pun..bonus tu mungkin dapat dengan co lain..huhu..company saya ni kedekut sikit..w/pn dorang ckp tak byk untung, tp bos2 kat sini asyik gi melancong je ngan family...pe kes tu..

Adoii la, dapat pulak sms dari big boss..huhu...lawak2 la dorang nih...berperang tapi cc jugak sms tu ke saya..haih..bos2..tunjukkan lah yang anda seorang yang profesional skit..jangan la benda yang remeh pun staf macam saya ni perlu ambil tahu jugak..huhu

Ok la...sape2 yang jadi bos kat luar sana, jangan sampai staf bawah anda rasa yang anda ni entah apa2 entah...huhu..;P


p/s: 2nd bos MC, agak2 big bos masuk ofis x ek...hahaha..;P..

11 comments:

khaifaiz said...

larrrr... ingatkan skandel td

Eda Latiff said...

uik khai, agak2 la nak skandal pun..huhu

YNA said...

hehehe

fiQ'Ra said...

wahhh.. syok2 dpt mc =)

fiQ'Ra said...

eh silap.. syok la bos mc... trsilap baca lak.. hehe

MamaEma said...

sukerkan kalau bos tak ada...aman sikit

Eda Latiff said...

Yna: hehehe..;)


fiqra: haha...main langkau la tu sampai tersilap bc..huhu



mamaema: suker sbb aman, tak suka sbb asyik call...kesimpulannya sama je...huhu

Tukang Karut said...

habis la kalau orang kepercayaan bos ni nak lari tahun depan...

Eda Latiff said...

hari2 pun lari apa...bior la dia cr org lain pulak utk dipercayai...huhu

norh said...

kalau jadi bos, hati kena kering ja..ha ha

Eda Latiff said...

norh: hati saya dah kering, boleh la ek jadi bos?..hehe

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template