Friday, April 22, 2011

~Bersemadilah dengan aman~

Assalamualaikum..

21 April 2011..Petang Khamis (selepas Asar)..


5.58 p.m, saya menerima panggilan daripada ayah..seperti dapat mengagak apa yang akan disampaikan..saya menyahut panggilan daripada ayah...dengan hati yang penuh debaran..air semakin memenuhi kolam takungan di mata..

"Eda, ayah nak cakap ni..Pak Ngah dah tak de dah" kata ayah sambil menahan sebak..

"Pukul brape ayah?"..jatuh jua air yang ditahan..

"Baru kejap tadi, ayah nak pegi hospital dah ni, mak ada kat sane tu..nanti sampaikan kat kak long yea"


Ya Allah, tempatkanlah arwah Pak Ngah ku di kalangan umatMU yang soleh..ameen..Al-Fatihah

Terpaksa berhenti menaip...tak mampu nak teruskan..

8 comments:

Mr iz said...

saya ucapkan takziah pada cik eda dan keluarga..tuhan lebih menyanyangi nya..diharap cik eda bersabar dan redha atas permergiannya..sama sama lah kita sedekahkan Al-Fatihah padanya...moga ditempatkan bersama golongan orang orang yang soleh...amin

Fida Ghazi said...

al-fatihah.

khaifaiz said...

Al-fatihah.. semoga ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman

KUREKURE COMEL said...

alfatihah..smg arwah tenang disana..

Hidayah Saad said...

takziah.. Allah lebih menyayanginya..

zati embong said...

Al fatihah utk arwah.

Bersabar da.bila dah sampai ajal kita,sesaat pun xkan lewat.

LiErOSe~QiEmi said...

takziah eda.. sabar ye.. moge arwah ditempatkan dikalangan orang yang beriman... amin.

dEkaT Di hAti said...

al-fatihah..salam takziah buat eda n keluarga..moga roh arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman..amin

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template