Thursday, April 7, 2011

~Hadiah utk Mr. Iz dikembalikan..huhu~

Assalamualaikum semua..

Baru kejap tadi posmen return balik hadiah yang saya kirim ke Mr. Iz...waaaaa...Mr.Iz, adakah itu alamat kamu yang betul?...sila email kan kembali address dan full name anda kembali yea..sebab menurut posmen tu, org yang berada dialamat tu tak kenal siapa ijate d alfonso (Mr. Iz) tu..huhu..so, sila email full name anda..

Yang lain2 khai & mina dah terima ke hadiah?

9 comments:

intan suraya said...

uiks.. posmen kisah jugak ke psl nama nie?? bese tgk almt je..

KUREKURE COMEL said...

mina baru dpt td....tq manyak2...
sukeeee....nnti mina show ye...
hehehe...

sayang eda lebih ni....hihihi...

Mr iz said...

oppsss.... minta maaf bebanyak eda... saya dah menyusahkan cik eda.... huaaa... ari tu lupa la pulak nak bg nama sebenar benarnye.....tiada yang benar melainkan benar belaka.... adussss... maafkan kami...

khaifaiz said...

Bru pi ambik kt pos laju tadi.. smlm xde org kt rumah..

mekaseh eda.. sukee sgt2.. hehe

HaDi said...

Nak hadiah jugak...=P

Nasriq said...

isk...penat ai bukak peti surat tu hari2... tak ada bungkusan bercop dari seremban pun...

Eda said...

intan: sbb pos laju kut..die kena t/tgn



mina: bestnyer ada org syg..hakhak

Eda said...

mr.iz: ok, dh dpt real name kamu..lmbt skit la yea second time ni...bz skit



khai: sama-sama...=)...

Eda said...

hadi: tggu next contest la pulak yea..;-)




Nasriq: u tak tersenarai sbg pemenang la..huhu

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template