Wednesday, April 20, 2011

~Semoga Pak Ngah cepat sembuh~

Assalamualaikum semua..


Mood tengah bercelaru..baru tadi terlihat status di fb cousin yang berada di Kelantan menyatakan yang Pak Ngah saya tengah tenat dan berada di hospital Kota Bharu..Kali terkhir saya jumpa Pak Ngah adalah waktu raya puasa tahun lepas..waktu tu Pak Ngah masih sihat dan tidak menunjukkan sebarang tanda2 yang mempunyai penyakit..

Awal tahun ni, Pak Ngah didiagnos mengidap penyakit paru-paru berair....dan hari ni Pak Ngah tenat di hospital..walaupun saya tidaklah begitu rapat dengan beliau, tapi beliau adalah pakcik saya yang sangat cool..yea, boleh saya katakan semua pakcik saya pun cool dengan anak sedara mereka..

Ermm..mak & ayah sedang on the way pulang ke Kelantan..semoga perjalanan mereka selamat..makcik dan pakcik yang di Jengka juga akan bertolak malam ni..saya hanya mampu memanjatkan doa dari jauh..semoga beliau cepat2 sembuh dan lalui ujian dari Allah ni dengan hati yang tabah..amin..


p/s: mood bercelaru lagi...mendengar berita seperti ini buat kesekian kalinya menyebabkan saya jadi lumpuh seketika...=(

7 comments:

Anonymous said...

semoga tabah menghadapi nye..huda pun turut doakan dari jauh...

Eda Latiff said...

TQ huda..

KUREKURE COMEL said...

sabar ye..nnti eda call lg tanya khabar...

hope pakngah eda sembuh spt sediakala ye....

Far8 budak baik said...

amin..semoga pakngah kamu sihat sihat je =)

Eda Latiff said...

mina: TQ...hopefully dia sembuh spt sediakala



far8: TQ, amin..

Mr iz said...

sabar je lah cik eda.... tak pe itu pun sekurang kurangnya dah membantu...berdoa dari jauh.... semoga sihat la hendaknye...

khaifaiz said...

hope dipermudahkan segalanya ye Eda..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template