Saturday, August 20, 2011

~Maafla, saya tak pandai jadi hipokrit~

Assalamualaikum..

Ermm...siapa yang kenal saya mesti akan tau saya ni macam mana..kalau saya tak suka sesuatu tu, otomatik saya akan buat muka..atau dengan kata lain, buat2 tak tahu dan waktu tu jugak saya akan jadi pendiam dan tak bertegur sapa..

Maaf cakap la..saya memang tak suka keadaan yang berlaku di sekeliling saya skang ni..entah la..niat hati pada awalnya hendak menolong dah jadi lain sehinggakan rasa menyusahkan diri sendiri pulak..

Penah tak korang rasa macam menyesal bila korang tolong seseorang yang dalam kesusahan??..itu lah yang saya alami skang ni..saya tak tahu tindakan saya ni betul atau pun tidak..nak ditelan mati mak, nak diluah mati bapa..ermmm...susahnya keadaan ni..sangat complicated rasanya..nak pulak dengan orang yang ada kaitan darah daging..lagi la terasa susahnya..ermmmmmmm..

Apa agaknya yang perlu saya lakukan yea?..untuk elak dari masalah ni saya selalu turun ke rumah kakak di seri kembangan..tapi sampai bila??..arghhh...tensionnye!!..dan macam yang sedang jadi skang ni...saya buat2 tak tahu je apa yang berlaku di sekeliling skang ni...ermmm..


p/s: terasa mau pulang ke kampung halaman sekarang ni jugak...mak....huhu

7 comments:

Tukang Karut said...

masalah lama?

Eda Latiff said...

masalah lama apa pulak nih..ni masalah yang baru timbul jer...huaaa..

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

moga Allah permudahkan untuk menyelesaikan masaalah eda tu...

ambil kesempatan berqiamulai dan mohon doa kpd Allah

Wassalam

zati embong said...

sabar eh eda.kalau ada masalah xleh lari,kena fkir camne nk sttle.2yg terbaik

Nida said...

salam Eda..

Insya Allah, akan ada jalan penyelesaian.. byk2 berdoa kepadaNya agar diberi fikiran tenang..

Cik Bell said...

sabar yer...mohon pada Allah agar dipermudahkan segala urusan :)

Joel Leslie said...

sabarrr ye :)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template