Saturday, August 6, 2011

~Saja nak luah perasaan sakit hati ni~

Assalamualaikum..

Hari ni masuk hari ke-6 kita semua menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan..hari ni saya dah terkena selsema disebabkan termandi air hujan 2 hari lepas..hujan ni memang tau..saje je nak mandikan ai tau..makanya terpaksa menerima jangkitan selsema yang memang menyebabkan deria rasa dan bau tidak berfungsi dengan sempurna..

Masuk ofis dengan niat nak siapkan lagi 2 paper work yang pending..namun sikap staf yang sorang ni buat saya tension sangat2..kalau ko nak resign pon, habiskanlah kerja yang tertangguh tu dulu..jangan la nak lepas tangan pulak..dah lama bersabar dengan dia ni..kalau tak disebabkan dia tu dah berumur, mungkin dah lama kena bambu ngan saya ni..hurmmm..saya mungkin ada sedikit panas baran..jangan sampai kesabaran saya sampai pada tahap tertinggi sudah ler…haih..

Percaya atau tidak jika saya katakan, dalam kerja seharian jangan terlalu percayakan apa yang dikhabarkan kepada kita sekiranya berita tersebut ada melibatkan nama kita sendiri..ermm..mungkin korang tak faham, tapi itu yang saya alami..kadang-kadang 10 yang diperkatakan hanya satu yang kita boleh percaya..selebihnya dengar saja la..kadang-kadang orang boleh bermuka-muka untuk mempertahankan hak masing-masing.. jenis yang bermuka-muka ni la yang paling bahaya..mana taknya, depan kita lembut gigi daripada lidah (eh, betul ke perumpaan ni?..huhu)..

Up entry ni sebab sedang sakit hati..adeii..sabar eda..bulan2 puasa ni banyakkan bersabar yea..insyaAllah ada ganjarannya nanti..(agak2 dapat duit raya take k tahun ni?..huhu..;P)

5 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

moga cepat sembuh...supaya senang beramal

Alhamdulillah...dapat bersabar dgn dugaan dlm bulan Ramadhan ini..tahniah

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

zati embong said...

betul 2 da.kerja ni mana2 pn sama je.mesti ada org yg cm2.

Eda said...

Atuk-phd: Tq, selamat berpuasa utk atuk jugak..


jat: sabo je la kan..huhu

Tukang Karut said...

kerja keras lagi cari lubuk emas yang baru... yang dah ada sekarang ni dah tak ada emas dah tu... tinggal tahi emas jea... tak payah susah susah nak spau taik orang...

Eda said...

TK: kerasnya komen kamu..ai nak approved pon pk banyak kali..tp sbb dh komen kan, approved kan je la..hehe..nak tggu u bagi emas, ermmm..makan angin kuar asap la jawabnya..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template