Saturday, August 27, 2011

~Saya masih di ofis..huhu..SELAMAT HARI RAYA semua!!~

Assalamualaikum..

Jam menunjukkan pukul11.04 pagi...saya masih di ofis di mana kebanyakan penduduk Malaysia berada di jalan raya untuk pulang ke kampung halaman masing-masing untuk menyambut hari raya aidilfitri...

Ahhh...terasa lambat pulak jam berganjak ke pukul 1.00 tengah hari...mau pulang jugak..semua adik beradik dah sampai kat kampung..tinggal saya sorang je belum sampai..bukan je belum sampai, gerak pon belom..huaaa..

Harap-harap jalan menuju ke terengganu takde la jem sangat...sempat la berbuka kat rumah..semalam call mak dah tempah nak makan siakap 3 rasa...hehe...sedapppppnyeeee mak masak...gulp..tertelan sudah air liur..hhihi..

Semalam jugak try baju raya...betul la kata FidaGhazi...baju terasa macam longgar skit..huhu..tak pe la, nnti raya kalau makan byk takde la nampak perut membuncit..ahahaha...;P.

Akhir kata, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua umat Islam yang menyambutnya...HATI-HATI DI JALAN RAYA..doakan perjalan saya pulang ke kampung halaman petang ni selamat sampai...

p/s: mood nak balik kampung...dari td buat keje sikit je...ehehehe..mak & ayah...tunggu kepulangan anakmu ini yea...(macam la mak & ayah baca blog nih..hehe)..

5 comments:

Tukang Karut said...

balik naik bas ke naik kodok?

Eda Latiff said...

balik ngan kete la..neway, selamat hari raya..maaf zahir batin..

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

moga selamat dlm perjalanan

kirim salam kat orang kampung yer...he he

‘TAQABBALULLAH MINNA WAMINKA’ (Semoga Allah menerima amalan kami dan amalan kamu)

Wassalam

norh said...

Salam Aidilfitri eda :)

zati embong said...

eda.. Salam aidilfitri. Maaf zahir batin..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template