Wednesday, August 10, 2011

~Wordless wednesday vs rabu tanpa kata~

Assalamualaikum semua..

Hehehe...tajuk kata wordless / tanpa kata..tapi berkata-kata jugak ek..

Kenapa ek, ramai bloggers yang letak entry dengan title WORDLESS WEDNESDAY @ RABU TANPA KATA.....kenapa ekkkk...ke saya yang ketinggalan dalam title entry cenggitu??..bukan 1 / 2 blogger je yang guna title tu...ramaiiiiiii pulak tu...ermmm...mmg la entry hanya bergambar, tapi kenapa mesti hari rabu atau dalam bahasa omputihnya wednesday??...

Trend ni dah lama saya perhatikan...seriously, tiap kali hari rabu menjelma...mesti banyak sangat entry dengan title "WORDLESS WEDNESDAY @ RABU TANPA KATA"...ermmm..apa2 pon heppi blogging semuanya...saja je curious skit dengan title tu....hehe...jangan marah yea..nanti kena jual..;P

5 comments:

khaifaiz said...

sy pn tak phm kenape ek cm tu... hehehehe

pena rozie said...

sbb ari lain dah penat bercakap.

Tukang Karut said...

Hohoho... ketinggalan bas ek... xpe2... naik bas seterusnya ek...

Eda said...

khai: kamu pun buat benda yg sama jugak bukan..pon tak paham jugak ekk..huhu



pena rozie: alasan yang masuk akal gak la..huhu



TK: apa barang naik bas..huhu

zati embong said...

tertanya2 gak jat sape yg mulakan.haha

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template