Friday, August 26, 2011

~Selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri..=)~

Assalamualaikum..

Hari ni masuk 26 Ramadhan..beberapa hari je lagi nak sambut raya..hehe
Esok bermula la perjalanan ke kampung halaman..tapi terasa hari ni jugak mau pulang..huhu
Ramai dah yang mula bercuti..nampaknya raya kali ni cuti panjang la..rata-rata bercuti selama seminggu..syoknyee..hehe

Dikesempatan ini, saya nak ucapkan selamat hari raya pada semua bloggers, tidak kira dimana saja anda berada..Berhati-hati semasa memandu pulang ke kampung halaman..jangan jadikan jalan raya sebagai medan perlumbaan pulak ye..Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin..

Oh yea..sebelum saya terlupa, saya nak mohon maaf pada pemenang contest raya..sebenarnya..saya tak sempat lagi nak pegi pos ofissss...huaaa..sori bebanyak..hadiah dah beli dah..huhu..nampaknya lepas raya la yea saya pos..harap bersabar..tak sangka pulak pemenang kali ni di serata Malaysia...dari Johor, dari Sarawak, Dari Perak, & dari Selangor..hehe

Maafkan saya..maafkan saya..huhu..

Akhir kata, SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN..HATI-HATI DI JALAN RAYA..INGAT ORANG YANG TERSAYANG..=)

2 comments:

Tukang Karut said...

selamat hari raya... minta maaf atas semua kesalahan... minta dihalalkan apa2 yang dah dimakan dan diminum...

Joel Leslie said...

selamat hari raya aidilfitri ! :)

ehh, xpe hadiah lmbt smpi :) beraya lah dulu ye. hehehe

ehh, apa sebenarnya yg akn sy dpt ? :)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template