Tuesday, September 13, 2011

~Adoiiii...hari bergesel sedunia...kopak la mak macam ni~

Assalamualaikum...



Hari ni hari bergesel sedunia....mari bergesel....jangan silap gesel dah...

"Adussss..sakitnya badanku kena gesel....belah kanan pun kena gesel belah kiri pun kena gesel"..kata-kata yang mungkin keluar dari kereta kesayanganku jika dia diberi peluang untuk bercakap...

Iyer...baguskan...dan yangg paling bagusnya bukan tuan punya kereta yang gi gesel kete orang lain, tapi orang lain yang gi gesel kat tuan punya kete..

Kejadian pertama:

Tengah hari td, waktu tuan punya kereta yang sememangnya lapar tahap gaban sehingga sanggup keluar lunch awl untuk mengisi perutnya yang dah sikit lagi mau pengsan kalau tak diisi..ermmm...di langgar oleh sebuah motor kapcai yang ditunggangi oleh seorang pakcik tua..(tua kut sebab muka dah banyak kedut dan banyak uban)..pakcik tua tu punya la syok undur motor dia sampai gi langgar kete saya yang tengah parking tuh...haih..sib baik skit je...kalau kemek tu mau saya minta ganti rugi..


Kejadian kedua:

Waktu sedang asyik menunggu waktu isyak tadi...digeselkan pula dengan kereta housemateku sendiri!...wuaaaa...kali ni bukan sikit...manyakkkkkkk...panjang pulak tuuuuuuuuu...huhu..ermm..hancur luluh perasaan melihat kesan calar di badannya...adusss...mesti kau sakit kan...tak pernah2 kena gesel dalam pagar rumah sendiri..tetiba hari ni kena pulak...wuaaa...agak2 la kan, kalau polish je ok tak ek??..huaaaa...sobbs...sobss...huhu



p/s: bulan ni banyak betul dugaan dengan kete ni..ke dia majuk sebab cakap nak tukar kete lain ek..huhu...alala..bucuk2...jangan la majuk eh..huhu

3 comments:

Tukang Karut said...

hoho... ingatkan entry untuk pagi tadi punya hal... rupanya sampai malam pun kena gesel jugak ek...

Eda Latiff said...

ermm...tu la pasal...harap habis sampai mlm ni je...

khaifaiz said...

sedih kereta tu... hantar cat baru la... hehehe

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template