Wednesday, September 7, 2011

~Please..please..jangan la bercerita pasal politik, undang-undang and what so ever dengan saya~

Assalamualaikum semua..

Hah..amek kau tajuk entry kali nih sama ngan status fb...ni memang saya rasa nak meletop dah nih..please la..please la..saya hanya amek tahu sikit2 je pasal hal2 berkenaan..jadi, kalau kamu rasa nak tanya pasal pendapat ke apa ke..tak payah la buang masa duk tanya saya..sebabnya saya tak berapa arif tentang perkara2 yang tersebut..

Yang buat rasa lagi nak meletup tu..bukan saja tanya itu dan ini..siap duk bagi komen dan persoalan lagi tu..kenapa mesti macam ni..kenapa bukan macam tu..adeii...kalau betul2 dia buat macam ni kenapa boleh jadi macam lain pulak..adoiiii..pi cari sendiri la jawapan kepada soalan tu yea..

Rasanya lagi bagus tanya pada yang pakar dan yang lagi banyak pengalaman daripada duk tanya saya nih..saya hanya tahu apa yang saya buat..apa yang orang lain buat saya tak tahu dan hanya orang tersebut dan Allah saja yang tahu perkara sebenar..saya bukannya ahli politik, saya bukannya pengamal undang-undang (peguam)..dah..tak payah nak ulas panjang-panjang pasal apa yang orang lain buat..kita doa saja mereka semua tu selamat dalam lindungan Allah..


Adios..



p/s: byk keje lain nak dibuat selain dengar soalan yang tak berkaitan..huh


5 comments:

khaifaiz said...

susah juga tu.. bikin sakit kepala ja

Eda Latiff said...

: susah kalau jumpa orang macam ni..ada aje yg tak kena di matanya..

zati embong said...

kdg2 menyampah gak bl org asyik tnya bnda yg sama.hihi

Tukang Karut said...

meh bagi ai je bagi "taklimat" sikit dia tu... hohoho...

Eda Latiff said...

jat: meluat pun ye jugak..huuhuhu



tk: kompem u pon rasa nak lempang je dia tu..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template