Tuesday, September 27, 2011

~Handphone saya mana la ada 3G..huhu~

Assalamualaikum..

Pelik la saya..dah byk kali dh rasanya orang tanya handphone saya boleh 3G ke x..tp semua org yang saya bgtau tu tak percaya kat saya..

Ermm...memang la handphone skang yang saya guna canggih sikit la daripada handphone yang saya guna sebelum ni..tapi handphone saya takde 3g laaaaa...huhu

Yang peliknya, depa ni takmo pulak pecaya cakap saya...

Percayalah...(ikut gaya ct nyanyi)..

Ermm...kalau tak caya cuba la search sony ericson xperia x8....ha..tgk spec2 yang ada..haih...tunggu la saya tuka blackberry...haa, nak 3g ke 4g ke..eh, blackberry ada 4g ke?...haha



Adios..=)

4 comments:

zati embong said...

Hihi,sape 2 nk 3g? Hihi

akuzle said...

henpon akak x der kamera. ada aku kesah?? ehehhehhe... tp tgk kengkwn berhenpon memahei teringin juger...huuhuh

Eda Latiff said...

Jat: orang tu adalah orang yang tak paham bahasa melayu agaknya...huhu



akuzle: tak pe kak, ada rezeki lebih sok2 sambar la satu..hehe

haslinda said...

bb ada 3g tp tuk internet not for video call..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template