Friday, November 12, 2010

~Morning!!~

Salam semua!!
Selamat pagi!
Good morning!

Awal tul entry ni me tulih...
Orang lain duk sebuk2 siap2 nak p keje ke skolah, me?..
Boleh lagi ngadap lappy cumil ni...sementara tunggu ayaq masak..

Awat pg benor nih...
Sebabnya semalam tak boleh tido..
Setiap sejam asik la jaga...
Asik terjaga tapi bukan nak wt solat tahajjud ke..solat tobat ke..
Ermmmm...
dan sikalang me rasa malas amat nak pegi keje..
hatta kejap lagi me kena outstation ke Tampin..eleh bukan jauh sgt pun,
setengah jam je pon dari seremban..

Tengok tuuu!!!..mandi pon bolum!..
apo nak jadi eh..

Ok la..tata ..

2 comments:

haslinda said...

bangun setiap sejam x pe lagi..aku ni bangun kul 2.30am, then kul 5.1am, then kul 7.30am...huhuhuh...dok cherry berry ni..and of coz la aku bercuti sbb sakit perut sgt..huhh

Eda said...

ko kata xpe lagi bgn setiap sejam...ingat kelawar ke..huhu..

sgt xbest bila mata nak tdo, tp otak tak boleh brenti berpikir..tu yg asik la jaga agaknya...last2 sedar kul 4.30 lgsg xleh tdo smpi ke subuh..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template