Thursday, January 27, 2011

~Kenyangnye...kenapa saya makan banyak sampai nak termuntah?~

Salam semua..

Malam ni sangat kenyang yang amat..padahal bukan makan ape pun...makan kuew tiau goreng yang dimasak sendiri saja..dan mungkin sebab letak fish cake banyak, tu yang menyebabkan rasa nak termuntah..

Dan sampai sekarang terasa2 lagi fish cake tu ditekak...adeiii...cemana nak tdo kang ni....

Leppas ni kompem x sentuh fish cake lagi....muak gler...bayangkan la satu paket fish cake tu untuk satu paket kuew tiau...erkkk...byk fish cake dr kuew tiau..huhu

Agaknya kalau tak pedas tadi, mesti bertambah muak jadinya....bila la nak ada peti ais kat umah ni...tapi sebelum ada peti ais, bila la pemaju sini nak pasang elevator (lif la)..hehe..boleh la kami simpan stok lauk byk2 dalam tu...tak payah la nak campak semua skaligus lagi...huhu..


p/s: nak kena minum 100 plus ni tuk hilangkan muak..huhu

4 comments:

Nasriq said...

minum la limau... potong rasa muak tu...

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

salam perkenalan
salam ukhwah
terima kasih sudi follow phd

pagi ni mukin dah selesa yer
Alhamdulillah

Wassalam

Fida Ghazi said...

dulu masa aku dok nyewa dgn kawan2 pon tade esbok..

pastu beli bekas simpan ais tu.. beli ais banyak2..simpan la barang basah dalam tu..tahan la 2, 3 hari..

tapi lama2 beli jugak esbok sebijik..

Eda said...

Nasriq: xde limau kat umah...dorg blum kasi limau CNY lagi..huhu


Rozali: pagi ni ok dah...hehe..ske tgk pengalaman org di negara luar..tu yg follow..;-)

neway, salam kenal..


Fida Ghazi: aah ek...pasni beli bekas ais tu je la..boleh tahan 2-3 hari pun jadi la..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template