Saturday, January 22, 2011

~Should i change my phone no??~

Salam semua..

Selamat pagi..

Pagi2 mood saya dah rosak pada jam 6.30am...hish..benci betul la...kalau orang tak layan panggilan hang tu, tak reti2 bahasa ke??...dan2 guna no lain pulak dah untuk mengaburi mataku yang sedia kabur ni...

Benci!!!...

Tolong la jgn semakkan pikiran saya yg dh mmg bersemak samun nih..

Entry berkaitan psl pengacau ni ada di sini --->klik

6 comments:

Nasriq said...

Layan jea...

Eda said...

fafau takde nak suh layan..

Yutaka Mushimura said...

ala...layankan aje kui3x..

Teka Teki Teka Tengkuk

Eda said...

erk...apsal ngan En. Nasriq dan En.Jepun ni?...konpius...korg punyer keje ke ni??

Nasriq said...

X... nak ai tolong ke?

Eda said...

xpe la..dh sound dh pon budak tu...igt ai ni operator ke nak jwb panggilan die je pg ptg siang mlm..xde keje lain agaknya..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template