Wednesday, January 12, 2011

~Susah nak puaskan hati semua orang~

Salam semua....

Dah malam pun...hehe...eh, termenguap lak dah...;-)

Susah kan nak puas kan hati semua orang...even diri sendiri pun belum tentu berpuas hati, inikan pula nak puaskan hati orang lain...

Hai la hati, kenapa la ko tak puas hati...kalau boleh puaskan hati ko dengan beli je berkilo2 kat pasar tu, kan senang...tak payah duk susah2 tak puas hati..huhu..Nak tak nak terpaksa la buat2 puas hati..kalau tak jugak...lantak la nak puas ke tak...adeii...penin2 ngan ayat tak puas hati nih..

Saya pun tak puas hati kalau sesuatu yang terburu2....please...please...please...jangan gopoh2...nanti tersadung..haaa..sape yang susah?...ada jugak yang salahkan batu nanti kalau jatuh...



Tak tau kenapa up entry nih....sebab yang jelas ndak ada...sebab yang kurang jelas jugak nda ada..merepek2 jer..

Maafkan saya sekiranya ada yang tak berpuas hati dengan saya...

3 comments:

Mat Ganu said...

kerana kita manusia biasa, bersyukurlah dengan ape yang ade..insyaALLAH.

rockinsudu said...

biasala tu.. org mcm2 ragam. susah nk puaskan hati semua org.

Eda said...

Mat Ganu: yea...bersyukur tu penting..


rockinsudu: tu la..lain orang, lain ragam nye..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template