Friday, January 7, 2011

~Macam2 hal dunia blogging nie~


Salam semua....

Mata dah berpinar2 baca salah satu entry yang agak meletops 2-3 hari ni...dan korang yang aktif berblogging mesti tau kisah2 blogger yang femes emes tu kann...

Not much to komen..cuma, kadang2 dunia maya ni kita perlu peka dengan apa saja keadaan terutama sensitiviti seseorang atau pun kaum2 tertentu...nak bagi teguran pun kena la berpada2 jangan sampai membuka aib diri sendiri pulak...dan menunjukkan kebodohan diri sendiri..

Entry seumpama teguran seperti tu bagus untuk buka minda masyarakat zaman kini...cuma bak kata entry kereta mayat....fatwa kaum beruk jangan disebabkan kejahilan diri sendiri, macam2 dalil pulak yang keluar..

Dunia ni pun hanya persinggahan...takkan pernah ada sorang manusia pun dalam dunia ni yang tak pernah buat silap...pandai2 sendiri la nak kembali ke pangkal jalan..yang penting kesedaran diri sendiri tu daripada nak hentam orang lain, tapi dalam masa yang sama dedahkan keburukan diri sendiri...jadi, sendiri mau ingat la kawan2 semua...


p/s: entry ni takde kaitan ngan sape2 pon samada yang ada blog mahupon yang takde blog..sekadar peringatan untuk diri sendiri...;-)

0 comments:

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template