Wednesday, January 26, 2011

~Nak masa 24 + 4 jam boleh tak?~

Salam semua..

Tido dah ke?..awal lagi ni..jom layan blog2 yang ada dulu..

Masa..masa..masa..kenapa la sehari bukan 24 + 4 jam...kenapa la 24 jam je sehari...eh, macam tak bersyukur pulak ek...bagi la masa banyak mana pun..manusia akan sentiasa cakap,

"Tak cukup masa la"

Betul tak?..baik cakap betul...hehe..

Rasanya hari ni merupakan hari yang paling bizi saya membuat kerja-kerja di opis..sehinggakan blog pun saya tak sempat jenguk..sempat jeling je skit2..huhu..

Proposal...proposal...proposal...dannn..ini merupakan proposal pertama yang saya buat sejak masuk keje sini...pening kepala bila 2 kali kena rejek!!..


Gambar hiasan dari google image


Adeii..sila la jangan marah saya..kang saya nangis kang..saya budak baru belajar...ini bukan la bidang saya untuk membuat proposal seperti itu..dan sekarang saya masih lagi menatap kertas2 yang beberapa helai itu untuk revised yang entah keberapa kali...

Ada x-colleague saya cakap:

X colleague: your mind is strong enough, that's why you can get along there..
Me: Huh, takde makna nya la..

Tapi, saya pun tak tau macam mana saya boleh bertahan di sini...dan semalam tak tau la kenapa, mungkin bos saja nak ambik hati atau apa dia cakap:

Boss: Kamu dah jadi superwoman dah skang ni, semua pun dah boleh buat..
Me: senyum je la...dalam hati (hah, tu nak pujuk supaya saya tak resign la tu)

Ok, cukup takat tu merapu2 meluah kan apa yang tebuku pasal keje...keje..keje..smpi mati pun keje takkan abis kan..enjoy your work...=)

5 comments:

Nasriq said...

nah...ai bagi pinjam 3jam 30 min... nanti pulang balik...

Eda said...

mana?...xde pon masa tu dlm inbox..

hadiah ai pun x kasi lagi tu...muahaha..;-)

norh said...

lagi tambah masa, lagi sakit kepala..hu hu

zmah said...

Bagi akak 24 jam dah lebih dari cukup.

Eda said...

norh: betul tu...lagi tambah masa lagi sakit kepala..


kak zmah: mungkin saya yg tak mahir bahagikan masa..huhu...berguru dengan akak boleh?...boleh la..;-)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template