Sunday, January 30, 2011

~Tidur ku tak lena~

Salam semua..

Selamat pagi minggu..

Hari ni rata-rata penduduk Malaysia kebanyakan nya akan pulang ke kampung halaman masing2 untuk menyambut prayaan CNY..yang pasti ramai di atas jalan raya tentula dari bangsa yang sama dengan saya..MELAYU...ye la populasi penduduk Melayu kan memang lebih ramai dari yang lain2..

Sapa yang keje kat wilayah persekutuan lagi la berganda2 cuti nya kan...ditambah dengan cuti hari wilayah..ambik cuti 2 hari je lengkap seminggu boleh cuti..eh, lari tajuk pulak ek..

Semalam, setelah puas bergolek ke kiri dan ke kanan...dua2 mata ni langsung tak boleh lelap...ermm...bila macam ni, sangat la tidak suka...akibatnya, pagi ni rasa pening2 lalat..bila tak dapat tidur mula la memikir kan benda yang menyesakkan kepala otak...lepas tu bertambah2 la tak boleh lelap nye...

Hari ni nak buat apa yea...akak dah nak blk kampung hari ni...tinggal la saya seorang di negeri yang asing ini...wuaaa...:'(


p/s: tak tau nak update apa..so, keluar la entry cacamerba ni..

4 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

pagi hujan tak berenti renti
tentu lagi boring

buat n3 banyak2 dan simpan
boleh keluarkan ikut jadual

Wassalam

Eda said...

Waalaikumussalam..

Tu la, dari tadi hujan x berehnti..nak keluar pun malas..

nak type ntry byk2?..huhu...idea tak slalu ada..=)

Nasriq said...

wuaaa....best nye dapat balik kampung... seminggu tu....

Eda said...

Nasriq: sila la berseronok di kampung tu yea...jgn main hujan...huhu

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template