Sunday, March 20, 2011

~Gelagat si kecil..=)~

Assalamualaikum semua..=)

Hari ni konon-kononnya nak pegi tengok hot air balloon fiesta kat Putrajaya..tapi hujan pulak dah petang tadi..masing2 pun ke laut la jawapnya..anak buah siap cakap cmni lagi..

"Zariff nak tengok ball, jom la Cik Da"..huhu...

Last2 tertidur dak kecik ni..ni korang layan la yea gambar2 si kecik nih..hehe



Dah bersiap awal pagi lagi...last2 tak jadi..ni muka frust tak dapat tengok belon besar..

Baca alif ba ta sat ngan ABC..

Future chef..hehe

Jadi doctor lak..

"Baby nak tukar pampers la"..kata zariff..huhu



"Jangan kacau la Cik Da, baby nak tido ni"..huhu


Kalau dah pegang baby dia tu (kure kure hijau), memang ralit la..langsung tak hirau keadaan sekeliling dah..

11 comments:

Nasriq said...

wuaaa...amik gambar guna henset baru... ada bau2 camera henset baru la...muahahaha...

Eda said...

hehehe..;P

zati embong said...

hp baru?hihi

da,jat pun ade kure2 2 tau,letak dlm kereta,atas dashboard.tp xdela segemuk 2.hihi

khaifaiz said...

alololo.. bestkn jd bdk kecik.. adeyy..

Eda said...

hehe..

kure2 tu ada sepasang...lagi sekor kaler coklat..tp slalu si kecik ni main yg hijau ni..nenek dia yg belikan..gemok kan..haha

Eda said...

khai: tu la kan...wat hal dlm dunia sendiri je..huhu

intan suraya said...

alolo.. tomeinye.. kcian zariff x leh g tgk belon..hehe

Mr iz said...

ye la td pun ingat nak g tgk balon gak ... ujan lagsung melencong tempat lain..he he

Eda said...

Intan: tu la..makck dia pun frust jugak..haha



Mr iz: takpe..melencong ke tempat lain ok gak pe..

KUREKURE COMEL said...

wahhhh...kurekure comel...
hehehe...

Eda said...

haha...kurekure hijau la...

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template