Sunday, March 6, 2011

~Nak taknak kena beli jugak la ni..huhu~

Assalamualaikum semua..

Jom shopping...haha...banyak sangat la tu duit sampai ajak orang shopping sama ek..hehe..shopping mata dah ler...sok lusa nak terbang jauh lak nih...kena jimat skit..huhu

Apa benda yang nak beli ni yea...sebenarnya masih lagi berkira2 mau beli ke tidak..tapi bila dah ramai sangat anggap saya punya gadget yang canggih, maka rasanya perlu la kut beli..

Kisahnya begini...kamu yang ikut blog ni mesti penah baca entry saya pasal henpon saya yang tak canggih tu kan...tak penah baca?..meh klik sini..huhu...betapa antiknya kan..hehe

Nak dijadikan cerita, semenjak bulan lepas, bos dan rakan kongsi, eh rakan kerja dalam projek kat skolah tu asyik la duk MMS kat saya...nak tunjuk progress la..dan gambaran sebenar ape2 yang saya perlukan..adeii...penat menjawab cakap henpon saya mana la boleh MMS...dihantar nye jugak MMS tu...dan minggu lepas paling kronik sehari ada dlm 3-4 MMS yang dihantar..tapi yang keluar, Message cannot be displayed..huhu

Pastu kan Celcom skang kan tengah wat promosi kan...saya pon masukkan la nama saya konon2 nak tengok la henpon yang sesuai kan...skali kuar pulak henpon yang saya suke yang macam dalam entry lepas tu...

Ehem..ehem...ermmm...perlu ke tak ek...dah la skang ni tengah nak pakai duit yang banyak ni...dengan deposit rumah lagi...ermm...nak kena buat belanjawan balik ni nampaknya..huhu..sambil2 garu2 kepala nak korek tok rimau ke tak ek..huhu

8 comments:

NasQ said...

Korek jea, kalau tak cukup tok rimau, along sedia menolong...

Anonymous said...

Eh.. memang wajib beli.. Dah jadi keperluan tu.. huhuhu.


P/S: Beli dua ye.. boleh sedekah kat khai.. besar pahala.. hehehe

Eda Latiff said...

Nasriq: amboi..along lak ek...angah tak sanggup bantu ke??..huhu



Khai: erk...nak beli satu pon kena korek tabung rimau...ni kan pulak nak beli 2..huhu..

KUREKURE COMEL said...

beli je...skrg cukai enset dah tak dop...mmg murah gile la...


selamat shopping enset ye...hehehe

Eda Latiff said...

tu la mina...tengah kira duit syiling nih...huhu

Intan7 said...

beli je.. kan nanti kan kempunan pulak..hehe

Mr iz said...

rasa nak beli tu..beli je... takut nanti time tdo air liur meleleh je pulak....he he he.... tutup mata sebelah buat dek je... kasi tangkap....he he he... tak rugi pape pun... he he he he..... untuk saya jgn lupa lak ye...he he he he

Eda Latiff said...

Intan: kempunan tu takde la..hehe...


Mr. iz: tutup mata je la ek bila duit bertukar tangan..huhu..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template