Monday, March 21, 2011

~Pelik lak..haha~

Asslamualaikum semua..=)

Entry pendek je nih..





Pelik lak bila ada orang interview saya...haha..;P


Ok babai..=)

12 comments:

Fida Ghazi said...

interview utk ape eda? utk ape? utk ape?

wah.. bizibodi!!

Eda said...

pasal keje...hahha..;-)

khaifaiz said...

Pelik juga kenapa kena interview

Eda said...

khai: tgu majalah mastika edisi tahun 2015..edisi pelik ok...hahaha..;-)


*gurau2 je korang*

Nasriq said...

tak pelik la... bos mana yang tak nak pekerja yang gigih cam u...

zati embong said...

pelik betul..berminat kot da O.o

Eda said...

Nasriq: huhu..=P




Jat: berminat kut..huhu

KUREKURE COMEL said...

wahhhh...nak up pangkat la tu...hihihi...



ke nak menghampiri gerbang indah...
kihkihkih.....

Eda said...

mina: nak dua2 boleh tak?..pangkat pun nak, menghampiri gerbang indah pun nak jugak..huhu

norh said...

kalau rezki lebih, terima je la...

Mr iz said...

interview nak hantar rombongan ke apa ni...he he he he

Eda said...

norh: mcm xde rezki lebih je...ckp2 mkn yea la



Mr iz: hahaha...rombongan dari mana ek?

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template