Saturday, March 26, 2011

~Hidp ni umpama wayang gambar~

Assalamualaikum semua..


Seperti tajuk entry..itulah yang ingin saya utarakan..

Beza antara wayang gambar kehidupan san wayang gambar cuma, wayang gambar ni terus dihasilkan sehingga ke akhir jalan cerita, tapi hidup ni wayang gambar yang berterusan..

Kadang2 tu kita rasa kita nak buat itu kita nak buat ini, tapi bila PENGARAH tak izinkan, maka tak akan jadi cerita yang kita inginkan..

Kadang2 kita nak ending yang baik2 belaka, tapi jika PENGARAH tak izinkan, ending nya mungkin tak baik atau kacau bilau..

Adakala juga kita tak nak buat seperti itu dan ini, tapi kalau PENGARAH dah kata action!, maka terhasil la yang kita tak nak buat itu dan ini..


Hidup adalah realiti, fantasi hanyalah angan-angan manusia, yang menjadi PENGARAH adalah DIA yang di atas sana...

11 comments:

Nasriq said...

And cut!! Bravo bravo....

Pelakon yang baik....

Eda said...

yeah... u re the best actor...

tggu dpt award kat ABP yea..

Nasriq said...

Huhu... makan dalam tu statement tu...

Eda said...

eh, tak suruh makan pon...statement kalau makan tak kenyang pon...

moh kita lunch yg sodap2 yea baru la kenyang..huhu

KUREKURE COMEL said...

betul la....endingnya DIA yg membuat keputusan....kita hanya mampu usaha sehabis daya....


cuma berdoa sebaik baiknya...

Eda said...

betul tu mina...doa sebaik mungkin...moga2 yang dah jadi cerita tu tak berulang dan akan jadi lebih baik..

zati embong said...

itulah eda.semlam jat yg down.harap2 jat x kan rasa mcm 2 da after this O.o

zmah said...

Akak suka tajuk entry ini,tak perlu baca entry sebab tajuknya dah menceritakan segalanya.

khaifaiz said...

Berusaha sebaik mungkin.. lepas tu serahkn kpd pengarah dan berdoa agar baik2 semuanya

Mr iz said...

ye yang penting ikut apa yang pengarah telah tetapkan.... he he he....

intan suraya said...

setiap apa yg berlaku mesti ada hikmahnye~

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template