Thursday, March 3, 2011

~Senyuman yang manis jadi kelat~

Assalamualaikum semua..

Kadang-kadang diri terasa kuat
Kadang-kadang diri mampu berdiri tegak
Kadang-kadang diri mampu ketawa
Kadang-kadang diri mampu tersenyum manis
Kadang-kadang diri mampu melakukan semua perkara
Kadang-kadang diri tak pernah berasa letih
melakukan semua yang di atas


Tapi, bila sampai satu masa
Diri tidak sekuat yang disangka
Diri tak mampu untuk berdiri tegak
Diri tak mampu ketawa
Diri tak mampu tersenyum manis
Perkara yang mampu dilakukan jadi kaku
Sampai terasa teramat letih, penat...

*hati tak daya nak bertahan lagi*

11 comments:

Nasriq said...

Xpe... tak lama lagi hilang la tu... xsampai seminggu pun lagi...

khaifaiz said...

Itulah, keupayaan manusia semua ada limitnya.. Perlu juga berehat dan melapangkan fikiran.. Hope Cik Eda kekal kuat la..

zati embong said...

kdg2 hati memang ada masa x berdaya
biarkan dear

cuma bila esok,
bila matahari keluar,

senyumlah. hati akan bertambah baik.

hati jat hncur,tp kwan2 ofis sentiasa ad utk menghepikan jat.sikit pun jat xtringat tentang hati.

LiLohOnEy said...

sabar syg..

stp yg berlaku pasti ada hikmahnya, cuma kita je yg xtahu :)

Mr iz said...

he he he... kena berehat banyak banyak tu..sambil minum power root atau kacip fatimah...he hehe..jem tu hilang kuasa kuda...he he ... besabar banyak rehat secukupnye.....he he he

norh said...

Waalaikumussalam Eda..

saya memahami situasi ni..sabar ye..

Eda said...

Nasriq: =)...entah yea ntah tidak seminggu tu boleh ilang ke x..



Khai: minum milo mesti boleh kuat kan..;)



Jat: jadi workaholic belum tentu boleh ubat penyakit hati..



LiLohoney: mekasih..=)


Mr.iz: power root?..hoho..kacip patimah?..erkk...kalau pearl kacip patimah tu penah la minum..rasa kopi je..otak pon dah jem..



norh: saya tau..=)

KUREKURE COMEL said...

luaran nmpak kuat...dalam?huhuhu...


jgn paksa diri ye....

Eda said...

Mina: paksa sebab terpaksa paksa...adeii..huhu

Mat Ganu said...

Dari ALLAH kita dtg, kepada ALLAh jugak kita kembali...bykkan bersabar yer...insyaALLAH.

Eda said...

Mat Ganu: TQ...=)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template