Saturday, March 19, 2011

~Kalau boleh saya tak nak pon~

Assalamualaikum semua..=)

Senyum..senyum..senyum...senyum walaupun pahit..

Ermm..camne nak mula ek..saya pon tak tau nak mula macam mana entry kali ni..

Apa yang saya tau ialah saya nak cakap yang kalau boleh saya tak nak pun libatkan sesiapa dalam masalah yang saya hadapi..saya tak suka nak menyusahkan orang lain..apa yang berlaku dah pun berlaku..

Kalau la masa boleh diputar kembali..akan saya ubah semuanya..agar yang tak betul jadi betul..yang keruh jadi jernih..agar tiada rasa tidak puas hati dalam diri masing2..agar tiada rasa terhutang budi yang tersimpan..agar semuanya normal dan tiada ungkit mengungkit di kemudian hari..

Maaf andai saya menyusahkan kalian..hanya itu yang mampu saya ucapkan..terima kasih kerana masih menjadi sahabat saya..

12 comments:

khaifaiz said...

salam Eda..

Yg lalu biarkn berlalu.. ambik ia sebagai pengajaran.. Moga dipermudahkan segala urusan...

Nasriq said...

menghantui...

KUREKURE COMEL said...

jgn pandang belakang...
oppsss...hehehe.....




cuba senyum....walaupun pahit.....
mmg tidak blh ubah...tp blh belajar dari situ...

zati embong said...

huhu..2la da,bnda da jd,memang xleh nak pusing balik,kita just boleh betulkan aje.

so try betulkan balik semua 2 ye dear.

.:: yUki a.k.a f@Ra ::. said...

sedang emo??

sy juge!
hehe

azi nur said...

bawak2 bertenang...senyum adelah ubat paling perit...ehh yeke..heheee

Mr iz said...

he he he rilek je... bas dah terlepas tak leh buat pape ... naik je bas lain..he he he... bawa besabar... he he he....

Eda said...

khai: insyaAllah



Nasriq: =)



mina: jgn pandang2...hehe..wajib senyum..=)

Eda said...

jat: tak boleh pusing dah pun..



yuki aka fara: xde la emo sgt..cuma luah perasaan je..



azi nur: tenang dalam berfikir..



mr iz: bukan bas yg terlepas...tp kete yg terbabas....huhu

Eda said...

neway, TQ all..

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

susah senang kalau boleh kongsi bersama

Wassalam

norh said...

mai la tenangkan hati kat penang..
sy senyum untuk awak ni..senyum kembali ya... :)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template