Sunday, March 6, 2011

~Hai la mata, nape tak mau lelap ni~

Assalamualaikum semua..

Mesti sekarang ni di waktu ni korang semua dah lena diulit mimpi nan indah kan...saya ni pon kalau tak dah selamat jugak atas katil tu...tapi mata ni tak mau lelap pulak..

Golek kanan, golek kiri, sampai tergolek golek macam ayam golek tu pon tak mau lelap jugak..eh, ke sebab banyak sangat golek tu yang tak mau lelap ek...huhu..

Tak tau nak buat apa, maka terhasillah entry yang takde isi ni..nak blogwalking memang terasa kemalasan yang tinggi malam ni...perut cam lapar, tapi dah lewat sangat pulak kalau nak makan..huhu...

Apa nak buat nih...adeiiii...

K la, good nite semua...layan je la entry kosong ni yea..hehe

12 comments:

KUREKURE COMEL said...

mina pun xtido lg...hehehe...
ni tgh taram megi.....
ngajuk punye psl...kihkihkih

Mr iz said...

buat dek je kot..he he he.. mana ada gulin gulin lg ni.... he he he he... ada la benda bermain dalam kepala tu...he he he... he he he he... teruskan usaha mengulingkan diri ye...he he he... moga berjaya ..he he he

Nasriq said...

Awat tak habaq awai2, kalau awai2 cek mai guling sama2...

Aretikz said...

lo.. napa xguling jak.. kalo golek memang susa nak lena.. eh? jap2.. golek dgn guling bukan sama jak ka? ahakz..

Eda said...

mina: sesudah taip entry ni saya sambung lagi golek2..huhu



Mr iz: buat dek jer...aktiviti mengguling sangat berjalan dengan jayanya...huaahaha

Eda said...

Nasriq: erkkk...sebab tu tak habaq awai2..



aretikz: jap nak gi cek kamus dewan...sama ke tak golek ngan guling nih...huhu

zati embong said...

korang2 semua ni,pukul berapa baru tidur semalam?oh patutla tghari ni semua x muncul lg.pakat tidur lewat belaka eh.

da,jat balik besut pulak ni.malam la bru grak balik kuantan jawabnya.

Eda said...

eh jat, dah bangun awal lagi la..siap cuci baju..tp takde la pakai tgn hari nih..hehe

syok woo blk kg...sakan yea berjalan..

annenyss said...

sedap tido heaaa..haha

Eda said...

annenyss: tdooo...zzzzzzzzzzz

norh said...

namanya pun hujung minggu...tak tido pun takpa... :)

Eda said...

huhu..;)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template