Wednesday, March 23, 2011

~"Jimatnya kamu makan yea" kata makcik jual nasi lemak~

Assalamulaikum semua..=)

Jap lagi nak gi Tampin ni.sempat lagi update ringkas..before gi keje tadi sempat singgah gerai jual nasi lemak kat bawah..tapi tak beli nasi lemak pun..beli kuih karipap je 2 biji..

Masa nak bayar;

"Dah ke dik?..ini je yea"..

"Pagi2 tak boleh makan banyak"

"Yea la ek, jimat makan, nak bayar kete baru lagi, tu berkilat lagi"

"Haha, makcik2 kete tu dah nak masuk 2 tahun la"

Erk..boleh lak ek makcik ni tegur gitu...huhu

11 comments:

khaifaiz said...

Makkcik tu nk puji Eda tu.. Pandai simpan duit dan pandai pula menjaga harta benda

KUREKURE COMEL said...

hehehe...peramah makcik tu....

nak puji eda pandai jaga kereta la tu...hehehehe

Fida Ghazi said...

pandai je makcik tu buat spekulasi yek... kilat je katanya kete baru beli..dia tatau owner kete tu cermat..

Nasriq said...

huhu...dah tak comot kodok tu?

Rozali said...

Assalamualaikum Eda

lain kali mak cik tu suruh beli banyak sikit kut

Wassalam

zati embong said...

dia perhatikan da 2.ade pape ke?hihi

Eda said...

khai: puji ada makna tuh..huhu


mina: pandai..pandai comotkan kete yea la..haha



FidaGhazi: mmg cermat..cer tgk dlm kete, mcm2 harta karun ada..hehe

Eda said...

Nasriq: rasanya mcm comot je tu, tp entah mata makcik tu tgk berkilat..maknanya tak comot la kan..haha



Atuk-phd: waalaikumussalam..beli byk kang tak abis plak..kapasiti perut ni bukannya besar mn pon..



jat: dia nak tumpang kete kut...haha

norh said...

tak leh tunjuk keta sy kat Eda..hu hu

Eda said...

norh: saya pon malu nak tunjuk kete kat norh..huhu

Mr iz said...

makcik tu bagi kata berkias tu kot...he he he... pandai jaga segalanye tu...he he he

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template