Tuesday, March 29, 2011

~Singgah sebentar~

Assalamualaikum semua..=)


Bersawang suda blog ni..huhu

Sori dah 3 hari tak update...sangat penat minggu ni..turun naik tangga yang ada 48 anak tangga tu menyebabkan saya tak larat nak mengangkat tangan untuk menaip..update di fb pun sekadar melalui hp..

Semalam lagi la...10 kali turun naik tangga tu..paling mencabar kesabaran dan kekuatan fizikal adalah apabila nak angkat tong gas yang tak tau la brape kilogram..dan hari ni, tangan kiri saya sakit yang amat..lenguh2 tu biasa la..

Bila dah pindah rumah ni rasa lapang sikit..yea la, rumah pun lega la jugak nak bernafas sebab luas..picture tak snap lak..oh yea, saya juga ada lagi sorang housemate baru..so, bertambah la lagi sorang..maka lengkaplah satu rumah semua bilik diisi..=)

Oh ye, harap Mr. Iz, khaifaiz & Mina aka kurekure comel faham kelewatan mengepos hadiah kamu semua..huhu..(rasa bersalah ni)...dan yang saya rasa lagi sedih sebab skang saya tak jumpa lagi dalam beg mana saya masukkan hadiah kamu kamu kamu itu...huhu..harap bersabar..saya memerlukan sedikit masa untuk kemas semua..harap2 jumpa la hadiah yang dibeli dari Mabul tu...

Happy blogging semua...rindu nak jalan2 kat blog korang..sabar yea...sikit masa lagi kita jumpa lagi...

Wassalam...

8 comments:

Mr iz said...

wah dah duduk umah baru.. he he he....mesti best kan... tak pe.. yg penting settlekan apa yang patut dulu... lepas ni tangan dan kaki... perrgh berketak... he he he ...berotot..he he he.. muscle girl...he he he

khaifaiz said...

Sibuk rupanya cik eda kita ni.. Tak pe2.. dulu kn apa yg penting dulu

norh said...

rumah baru, semangat juga baru noh!... he he he

KUREKURE COMEL said...

alolo...ciannye....eda uruskan dulu....walau penat..semangat mau lbh kan...

rumah baru tu..hihihi..

Nasriq said...

wuaa... ni mesti makin selim melim cam ni...

Eda said...

Mr iz: haha..muscle girl?...xmo la..


Khai: bz sgt2..ofis ngan rumah baru dtg serentak..

intan suraya said...

err... angkat tong gas?? berat tuhh..

Eda said...

norh: yeay!!...semangat baru...tapi cam nak kena cari semangat baru utk keje pulak..huhu



mina: aah...byk benda nak kena wat..semangat tgh letih skang ni..huhu



nasriq: bia la maintain je...xmo kuruih sgt eh...ssh nak kena beli baju baru lak..skang pon byk longgar dah..huhu

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template