Wednesday, December 1, 2010

~Berehat sebentar bersama kit kat..hehe~

Kononnya mau cuti hari ni..tapi, kalau cuti mesti duk umah melepek je kan..
Jadi, ambik keputusan tuk kerja lagi bagus..walaupun hari ni takde la banyak keje sangat nak dibuat..(sebenarnya dah suruh budak praktikal buat keje..hihi...ssshh)..ok pe, at least real skit keje tu kan.. ni dah ceduk dari result yang dah dapat je..pastu compare...tak mencabar minda langsung kan..hhehe..

Sangat lapar saat ini, tapi jam belu pukul 1..tapi nak kuar awal skit la..hehe..tanduk sudah tumbuh..
Huh!..entry lepas baru cakap nak berubah, tapi ni berubah jadi ape lak nih..cakap tak serupa bikin jer..=)...saya hanya manusia biasa..tapi insyaAllah ke arah yang lebih baik..=)

2 entry untuk 1 Dec. 2010?...ape kes?..tengah serabut skit..jadi mahu berehat sebentar..sebab tak boleh nak fokus buat keje..serabut..serabut..serabut...macam2 pulak yg terbit dalam minda nih..

Layan game yg dalam pc ni pon sangat la tak menarik minat..mana taknya, balik2 solitare, spider solitare, mahjong titan, bla bla bla yg de dlm pc ni lah..bohsan..tak mencabar..
kalau ada sudoku ke best la jugak..hehe

Dulu masa zaman blaja siap de buku sudoku beli kat MPH semata2 nak main..sanggup berabis duit gaji tuk beli (gaji RA waktu tu, eh tak luak pon kalau beli 1 je kan..hihi)..skang ni main sudoku kat hp...hap takde lah canggih macam hangpa semua..hp pon just boleh call ngan mesej..
tapi syok bila ada sudoku di dalamnya...hihihihi...=D

Credit to Mr. Google

Layan la game ini...sangat menguji minda kita....layannnn..=)

3 comments:

LiErOSe~QiEmi said...

suke gak main sudoku.. tapi bile tak bleh buat..rase macam nak langgar je belakang kereta tu, bukan kena bayar pun kalau angkat tangan.. eh!!! ..hihihi

Fida Ghazi said...

saya tak reti main sudoku.. tak pernah try pon.. kesian ke tak kesian??? hahah..

Eda said...

bunga: ahahaha...skeee sgt!..

eh, pe kaitan nak langgar kete ngan sudoku nih..konpius2..

FidaGhazi: cuba la..ada byk volume..utk beginner, moderate ngan advanced...utk permulaan pasti la kena wt yg beginner kalau tak kompem takmo buat dah..=)..

Sgt best bile dah addicted ngan sudoku!!....hehe

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template