Friday, December 17, 2010

~Kalau hari-hari ada orang layan macam ni kan best~

Salam semua...

Lewat baru nak update blog ye...hehe...baru berkesempatan...berukband ni plak asik2 la dc manjang dari 2-3 hari suda...geram rasa tak nok bayor bil bulan ni..huhu..kalau servis bagus tu tak pe la jugak...ini ape punya masalah pon tak tau la...sila tingkatkan perkhidmatan anda sebelum complaint dari customer melambung2 naik...eh, melalut lak ek...

Tengah hari tadi balik opis pi la naik opis tingkat atas nak hantar document...kebetulan ada besday staf hari ni dorang celebrate...ape lagi..langkah kanan betul...hehe

"Eh, u suda makan ke belum?..mari2 sini ada pizza ni"

"Belum2..baru sampai maa dari Gemencheh..lapar ni"..

"Mari2 makan..banyak lagi ni..u kurus makan banyak skit"..

"Oit, kurus ke macam ni?"

"Ya la..kurus tak da isi pon i tengok"..

"Amboi, memandai je ek"..

"U mau air panas ka?"

"Tak mo la panas, kasi suam2 skit".

Dan2 tu jugak staf tu gi ambik air suam untuk me..

"Ini aa..i suda kasi letak air sejuk jugak..so, suam2 saja".

"Eh, nescafe ada tak?"

"Ada2..cuba tengok kat pantry"..

Me pun gi la jenguk kat pantry...ambik satu sachet...

"Eh, sudu tu suda cuci ke belum haa?"

"Suda la..aiyaa".

"Bukan, i takut ada habuk nanti tercemar".

Me senyum je..

"Eh, nanti2...u mau tuang itu nescafe ke?..i kasi tukar dulu air ni ke air panas..nanti susah mau larut pulak"..

"Mamaaaa.....haha...kalau hari2 macam ni kan best...eh, u turun duk opis bawah la..senang skit i..ada orang layan macam ni bestnyee"..

Seorang staf yang lain pun menyampuk..staf ni tengah pregnant..

"U tau ka...i duk sebelah die tak gerak gi mana2 pon...mesti ada saje dia tanya..mau air panas ka?..haha"

"Mesti la...kita kan colleague maa..mesti mau buat baik tau"..

"Waa..bagus la u ni"..

p/s: Syok nye kalau macam ni selalu...tak payah nak pk2 wat air...haha

2 comments:

Juraidah Hashim said...

waaa...bagusnyer dia tuh...nt jd berat punggung lak nk gerak bile dia ade..hihi

Eda said...

tu la pasal...tp syok kan ada orang buatkan air...haha

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template