Saturday, December 18, 2010

~Sekitar majlis perkahwinan sahabat lama~

Salam semua...

Baru balik dari majlis kawen Arfiza & Pasangan(Ahmad)...terasa sangat la sakit kat pinggang ni...waktu drive pon terasa kejang je kaki...kenapakah itu berlaku...pinggang mencucuk2...adeii...ingatkan dokek yo kuala pilah ni...sejam jugak rupanya...sampai pon dalam kul 3 lebih skit..Ijan terlambat skit sampai komuter..sib baik ada juga kawan yang nak ikut..kalau tak rasanya tak sampai kut kuala pilah ni..

Pes time drive sendiri ke kuala pilah...dulu zaman skolah ayah yg drive..ye la akak pon blaja matrik situ..tp, kali ni setelah dokek 9 thn tak jejak situ..tade perubahan sangat pon..mungkin ada la tp tal nampak ketara sangat pon..eh, pe cite pasal pembangunan lak ni...

Ok la...layan je la gambar2 ni yea...=)..sesi bergambar haruslah wajib kann..untuk lihat gambar dengan jelas, sila klik pada gambar tertera..entah kenapa dalam blog ni jadi kabur...layannn..

Antara sahabat lama yang hadir..

Ijan, Zul, Iman, Dayah..
Tahniah kepada Arfiza & Ahmad..


Geram betul ngan dak kecit ni...rasa nak cubit2 je pipi yang gebu tu..hehe..cute ok..


Jangan main2 yea..kecit2 pon dah jadi tokey butik tauu --> klik sini.(tolong promote ni takde komisen ke?..hehe)


p/s: Kepada pasangan:

Aneem & Fahmi

Farahiyah & Jamad

Fatimah Suhaida & Pasangan

Naza & pasangan

minta maaf banyaj tak dapat datang jemputan kawen korang...keadaan tidak mengizinkan..Pada semua me ucapkan:

TAHNIAH, SELAMAT PENGANTIN BARU & SEMOGA BAHAGIA HINGGA AKHIR HAYAT

6 comments:

Juraidah Hashim said...

waaa..bestnyer dpt g ramai2..matnor takde ke?
cubit pipi iman gaks..
haaa..ni la sebab xmo jmp kamu sume, dayah da kurus siot..nt i malu tau

Eda said...

best..lama tak jpe ngan semua...nasriq dah blk masa ktorg sampai...dayah sempat jpe dia kut.

kannn...dayah dah kurus..pipi iman pun jadi mangsa je hari ni..haha

Nasriq said...

dah balik la... nak tengok baby kat kampung...

Eda said...

baby sihat ke?

mummy iman said...

mane ade ai kurus.. (tersipu2 malu) huhu.. tq untie coz promotekn butik iman.. nnti mummy iman blanje ye.. tp kene dtg shah alam la..

Eda said...

hehe....x janji..sebab keje...lagipun taktau jalan la..huhu

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template