Monday, December 13, 2010

~Hantu betul la Kak Limah ni~

Salam semua....

Waaaa..tajuk memang hantu betul...kihkihkih..sila ketawa dulu..

Balik opis tadi me pegi la surau nak gi solat Zuhur kann..
Kat tepi sebelah surau tu adalah rak yang tinggi...
Kat tepi rak pulak ada deretan surat khabar lama..

Bukak je pintu nak ke surau...(untuk makluman kena melalui 2 pintu untuk ke surau opis saya..=).

OPOCOT!!!....kusss semangat!!!...nampak ni haaaaa....

Credit to Mr Google

Dah la duk atas sekali...dah la macam sunyi2 skit kat situ...alahai...sib baik tak kena sakit jantung tadi..huh...

Best ke cite ni?..dengar orang citer full house tu...kalah cite 2 Alam tu ha..hehe..

Papepon memang hantu betul la KAK LIMAH ni!!...

6 comments:

Nasriq said...

best... kelakar...

Eda said...

ooo...hantu betul tengok x ajak..

=P

Nasriq said...

jom la...nak tengok lagi ni...

Eda said...

seyes??...blanja la..

Nasriq said...

ok jea...

Eda said...

sila booking tket..

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template