Friday, December 10, 2010

~Ulang rutin yang dah lama ditinggalkan~

Salam semua...

Ada yang dah menguap tu...pegi la tdo...sok nak keje..eh, me je keje..korang mesti cuti kannn..

Rutin lama yang dah ditinggalkan adalah merayau2 di MPH sambil membaca dan membeli buku novel...

Memula, menu dinner malam ini adalahhhhhh.....hihiihi..

2 cheese cake.....entah kenapa masuk je jusco terus tuju ke secret recipe..haha

pastu x reti2 nak ambik 1 je...skali balun 2 cheese cake terus...Marble cheese cake dengan caramel cheese cake....sedap rupanya caramel cheese cake ni...slalu beli marble cheese cake je..

Dari kanan: Caramel Cheese Cake, Marble Cheese Cake..dua2 pon YUMMY!!

Lepas borong cheese cake, pencarian pon bermula.......

Pencarian la sangat kann...haha...padahal novel yang beli 3 bulan sudah pon belum abis baca lagi..ni ada hati mau beli yang baru lagi...hehe...

Saja2 baca bahan-bahan bacaan yang ada...belek2 la buku yang beri info, novel2...banyak rupanya novel baru yang keluar...tengokkk...lama tak lama tak jengah kat novel2 ni...=)

Belek sane belek sini...haaaaa...penulis kesayangan ramai sudah menerbitkan novel baruuuu...

Tak lain dan tak bukan..Ramlee Awang Murshid la; Rayyan Fantasi tajuk novel nya...

Setakat ni novel2 karya penulis belum pernah mengecewakan hati pembaca setia seperti me...mari kita layan novel ini.....=)

2 comments:

Cik Gallus Gallus said...

dah lama tak baca novel asyik layan blog je

Eda said...

sama la kita..=)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template