Monday, February 14, 2011

~Apa yang korang fikir sebelum tido??~

Salam semua..

Selamat menyambut Maulidurrasul yea kawan2 semua..=)


Mata ni tak ngantuk la pulak...agak2 la kan, apa yang korang slalu fikir sebelum mata terlelap?

Kalau saya la kan..mesti saya akan fikir pasal impian yang belum tercapai..pasal masa depan..pasal mak ayah..pasal diri sendiri..dan juga pasal dosa2 yang pernah saya lakukan..

Erm..tu la antara penyebab kenapa kadang2 tu sampai pukul 2-3 pagi pon mata tak boleh lelap lagi..jadi, untuk elakkan daripada tak boleh lelap jangan la amalkan berfikir perkara yang boleh menyerabutkan fikiran sehingga tak boleh tidur pulak..

Ok la...tu je nak cakap..

Selamat malam semua...mimpi yang indah2 saja yea malam ni...=)

2 comments:

norh said...

sebelum ni pikir banyak2 jugak sebelum tido..tapi thn ni ubah strategi sikit..pikir semua yang positif utk menjadi kuat pada esoknya...have to *wink*

Eda said...

norh: sama2 kita ke arah yg lebih positif...masa depan jauh lagi nak ditempuhi kan..=)

Kamu semua akan dijejaki..=)

 

~~**sTorY oF mE**~~ Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template